فروشگاه قالب وردپرس استاد تم

فروشگاه قالب (تم) و افزونه های وردپرس استاد تم

فروشگاه قالب وردپرس استاد تم

فروشگاه قالب (تم) و افزونه های وردپرس استاد تم

سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ( کاملترین مجموعه آزمون سال جاری )

سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت و سوالات استخدامی مامایی تامین اجتماعی دقیقا بر اساس مواد و منابع عمومی و تخصصی که در اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت و آژمون استخدامی تامین اجتماعی منتشر شده، طراحی و تنظیم گردیده است. این مجموعه دارای سوالات تالیفی جدید از کتب درسی و جزوات برتر دانشگاهی و نیز اصل سوالات تخصصی و عمومی می باشد، همچنین اصل دفترچه سوالات استخدامی آزمون های وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ادوار گذشته در این بسته کمک آموزشی گنجانده شده که شما مخاطب ارزشمند میهن سوال می توانید آن را دریافت نمایید. در کنار سوالات تخصصی و عمومی استخدامی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ، جزوات بی نظیری در هر دو بخش تخصصی و عمومی مجموعه سوالات استخدامی مامایی منظور گردیده که به بالا رفتن سطح علمی شما خوبان کمک شایانی خواهد کرد.

بسته سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی کاملترین مجموعه در ایران بوده و حاصل روزها و ساعت ها تلاش تیم آموزشی میهن سوال می باشد. 

امیدواریم با مطالعه این محصول نتیجه آزمون باب میل شما پیش برود.

اطلاعیه شماره یک میهن سوال در خصوص آپدیت بسته سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی


قابل توجه مشتریان گرانقدر میهن سوال که قبلا این بسته را تهیه کرده اند و همچنین داوطلبینی که جدیدا قصد تهیه بسته سوالات استخدامی مامایی را دارند. 

سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه با یک بروزرسانی همراه بوده که در این آپدیت سه بخش جدید به مجموعه اضافه شده و مشتریان ارجمند میهن سوال که قبلا هزینه این بسته را پرداخت اند، بصورت رایگان از طریق پنل کاربری قادر به دریافت آن خواهند بود. این بسته با توجه به بروزرسانی جدید که با همت کارشناسان میهن سوال گردآوری شده، صحت ادعای ما را در خصوص کاملترین بسته سوالات مامایی در کشور ثابت می کند. برای اطمینان از این موضوع می توانید محتویات این بسته را با دیگر وبسایت های تخصصی فروش سوالات استخدامی مقایسه کنید.

بخش هایی که در آپدیت جدید سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی گنجانده شده بشرح ذیل می باشد:

 * بخش اول / سوالات طبقه بندی شده استخدامی مامایی


  •  * بخش دوم / اصل دفترچه آزمون های برگزار شده استخدامی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی رشته مامایی


     * بخش سوم/ سوالات مصاحبه و گزینش آزمون استخدامی مامایی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی

در ادامه ریز محتویات بروزرسانی اخیر را مشاهده خواهید نمود

رشته مامایی : بازار کار، درآمد، آینده شغلی

شغل مامایی از جمله مشاغل سنتی است که از گذشته های دور توسط بانوان صورت می گرفته اما امروزه کسانی که به طور آکادمیک در رشته مامایی تحصیل می کنند درک عمیق تری نسبت به مراحل زایمان و شرایط مادر و کودک دارند. همان طور که می دانید این رشته هم مانند سایر رشته های پزشکی به عنوان زیر گروه رشته تجربی به حساب می آید تحصیل در رشته مامایی در ایران به علت پایبند بودن به مسائل شرعی، در حال حاضر برای آقایان ممنوعیت دارد و تنها خانم ها امکان تحصیل در این رشته را دارند ماما یابه کسی گفته می شود که تحصیلات دانشگاهی مامایی را در مقطع کارشناسی و بالاتر گذرانده باشد. در واقع آموزش های یک ماما برخلاف متخصصان زنان و زایمان هستند و بیشتر مشابه آموزش های یک پرستار، اما عمیق تر است نقش اصلی یک ماما، مراقبت از بهداشت مادر و کودک است. وظایف ماما از قبل دوران حاملگی شروع و تا بعد از زایمان تا ۶ سالگی کودک ادامه دارد. به عنوان مثال کارهایی مثل مشاوره قبل و بعد و حین ازدواج، آموزش تنظیم خانواده، آموزش نحوه مراقب از کودک در بارداری، نحوه زایمان، آموزش های بهداشتی مادر و کودک بر عهده فارغ التحصیلان رشته مامایی است

 

توانایی های مورد نیاز در رشته مامایی

فرد ماما مانند دیگر شغل های پزشکی باید روحیه مسئولیت پذیری نسبت به بیماران خود داشته باشد. در کنار این شرایط افرادی که در رشته مامایی تحصیل می کنند باید توانایی هایی مشاهده خونریزی، صحنه های ناخوشایند در حین زایمان، انعطاف پذیری، دلسوز، مقابله با موقعیت های دارای احساسات، علاقه به کار تیمی و … را داشته باشند زیرا بانوانی که در زمان زایمان شرایط سختی دارند و یک ماما باید این شرایط را درک کرده و به آن روحیه دهد. دروس تئوری این رشته بیشتر دروس عملی آن است و فرد باید به کارهای عملی در اتاق عمل علاقه داشته باشد. اغلب دانشجویان بعد چند ترم که کارهای عملی این رشته شروع می شود توانایی تحمل این شرایط در کنار ماندن در شیفت شب را ندارند و از دانشگاه انصراف می دهند.

 

بازار کار و آینده شغلی رشته مامایی در ایران

ماما نه تنها برای زن بلکه در درون خانواده و جامعه وظیفه مهمی در مشاوره و آموزش بهداشت دارد. این کار همان طور که گفتیم شامل آموزش قبل از تولد و آماده سازی برای والدین است که ممکن است به بررسی سلامت بارداری، سلامت جنسی یا تولید مثل و مراقبت از کودک هم بپردازند. یک ماما ممکن است در هر مکانی، از جمله خانه، اجتماع، بیمارستان ها، کلینیک ها یا واحدهای درمانی خدمت رسانی کند. بازار کار برای فارغ التحصیلان رشته مامایی بعد از دریافت مدرک کارشناسی خوب است و این افراد می توانند در مراکز درمانی خصوصی، مراکز درمانی دولتی، زایشگاه ها و بیمارستان ها مشغول به کار شوند. فارغ التحصیلان این رشته در صورت داشتن شماره نظام پزشکی می توانند مطب تاسیس کنند. دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی باشند می توانند در پست های مدیر و سرپرست بخش های مختلف درمانی، مراکز بهداشتی و درمانی مشغول به کار شوند.

 

وظایف و مسئولیت های یک ماما

مامایی در ایران به عنوان یک حرفه مسئول شناخته شده است، وظایف معمولی که یک ماما در کلینیک ها انجام می دهد عبارت از:

معاینه و نظارت بر زنان باردار ارزیابی نیازهای مراقبت و برنامه های مراقبت از نوشتن انجام مراقبت های قبل از زایمان در بیمارستان ها، خانه ها و اقدامات پزشک عمومی انجام تست های غربالگری ارائه اطلاعات، پشتیبانی عاطفی و اطمینان خاطر به زنان و شرکای آنها گرفتن نمونه های بیمار، پالس، دما و فشار خون مراقبت و کمک به زنان در کار نظارت و تجویز دارو، تزریق و تزریق داخل وریدی در هنگام زایمان نظارت بر جنین در هنگام زایمان مشاوره و پشتیبانی والدین در مراقبت روزانه از نوزادان تازه متولد شده کمک به والدین برای مقابله با سقط جنین، خاتمه، زایمان و مرگ نوزاد نوشتن سوابق تدریس به ماماها شناسایی حاملگی های پرخطر

 

درآمد و حقوق رشته مامایی در ایران

رشته مامایی فرصت های شغلی متفاوتی دارد و فرد اگر پشتکار زیادی داشته باشد می تواند همزمان چند شغل داشته باشد. ماماهایی که در بخش های دولتی کار می کنند حقوقی مطابق قانون مدیریت کشوری را دریافت می کنند. که آن حقوق هم بر اساس سابقه کاری، سطح تحصیلات و شیفت کاری تعیین می شود. ماماهایی که در بخش های خصوصی کار می کنند، متیوانند درآمد بیشتری داشته باشند. در صورت کلی میانگین حقوق ماهانه این افراد ۱۵ میلیون تومان است.

 

بازار کار و آینده شغلی رشته مامایی در دنیا

پرستاران و ماماها در ارائه خدمات بهداشتی نقش حیاتی دارند. ماما در سرتاسر دنیا به ماردان باردار کمک می کنند تا فرزند خود را به دنیا بیاورند. این افراد زندگی خود را صرف مراقبت از مادران و کودکان آنها می کنند. سال ۲۰۲۰ را سال بین المللی ماما نامگذاری کرده اند و پیش بینی شده است تا سال ۲۰۳۰، به ۹ میلیون ماما در کل دنیا نیاز خواهیم داشت.

 درصد بسیار بالایی از محتویات این بسته برگرفته از نمونه سوالات بسیار مهم و پرتکرار آزمون ادوار گذشته می باشد. 



** جهت مشاهده محتوای کامل بسته سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ( کاملترین مجموعه آزمون ۱۴۰۲ ) در وبسایت میهن سوال روی لینک زیر کلیک کنید **

 

سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ( کاملترین مجموعه آزمون ۱۴۰۲ )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.